2013年10月10日 星期四

PS3 - BIOHAZARD 6



變曬質的生化危機

今次故事背境好壯大,關係到美國、中國同東歐,政府宣告病毒巳經大規模擴散,城巿出現恐慌及調派曬軍隊駐守。而封面果幾個型男美女,就被調派去唔同地方阻止危機。



對香港人較感興趣的,係入面用左香港作為場景,不過遊戲入面話呢度係一個叫大志的中國城巿。


初時玩,角式身手靈活,但原來開發者為左表達一種逃生的感覺,果D喪屍係唔停打,就係咁無限生出來,所以只有逃走,唔係呢,你真係會沒子彈係度等死。佢仲模仿左UNCHARTED系列,經常製做災難性場面,強制逃亡時,突發性要求按岩的指令,唔係又要再來,呢點真係好鬼煩,因為呢D場面太頻密,死左再來時就要翻睇劇情(我估因為要讀碟)。而打大佬時,又係萬無目的,唔知射邊度先岩,就係射極都唔見有咩反應同指示,可能你射左佢半粒鐘,都唔知點解個大佬仲未死,係咁係度亂跑亂叫,煩死人!搞到我好無奈咁去將聲量收細。原來係有D野你要做左先至會有進展,但佢又唔比提示你喎。因為以上所講的改動,搞到隻GAME嚴重變質,玩果陣好似折磿人咁,變左唔好玩。

為左將D煩人的關卡變得有趣味,唯有將個感觀改變,將劇情當成鬧劇,例如可以在雙打果陣,恥笑下對方手失手死掉。

至於我上述所講的,係咪我的偏見,可以係呢隻GAME的價格上反映倒,遊戲推出唔夠半年,就由港幣三百多元,跌到 90-120元,同推出左3年多的第五集幾乎同價。我認為隻GAME過度模仿UNCHARTED系列,有一關選ADA在船上進行任務,個場景係同UNCHARTED 3的構思勁似!不過,都賣120元,玩下無妨啦。

要搵其他網上評論此遊戲的文章,一D都唔難,通常都係小到幾乎媽媽聲咁,但我要係呢度來個突破,搵左呢隻遊戲最好的優點!我認為,呢集係最鹹濕的生化危機!







呢隻GAME,所有女角色都唔會放過任何機會,向你展露誘人身材,以上的圖片只係冰山一角咋。




沒有留言:

張貼留言