2013年11月17日 星期日

PS3 Dragon's Crown

Cantonese / Tradition Chinese / English )



中譯:魔龍寶冠

暗黑破壞神既2D版

真係好耐都無見過有 2D 動作GAME推出,呢次重登上遊戲舞台,真係好感動!故事係好傳統的勇者與惡龍。遊戲售價更見過係489蚊,比好多遊戲都仲要貴。我估計原因係手繪 2D 格數係非常吃力,仲有就係物以罕為貴,佢都可以話係本年度唯一一隻 2D 遊戲(果D ONLINE 版 MINI GAME 唔計啦)。到目前,佢仲係PS3的獨家作品。








整個遊戲共有9關,當過曬9關後,先至可以上線同人玩,呢個時候就會再係每關入面,再細分2條路線,應該話整個遊戲共有18 + 1 關。+1 係指打曬18關之後,先至可以去古跡打巨龍。如果熟悉流程,每個人物只係用 2.5-3 個鐘就可以打爆機。

為左加長遊戲耐玩性,遊戲有3次重複週期再+99 層迷宮,而寶物出現的原理係同暗黑破壞神一樣,D 裝備係隨機同分評級的,如果執倒評級 A 的裝備,就會比評級 B 的好。基本上,可以話係暗黑破壞神一樣的概念。筆者自己玩到二週目就開始覺得好累,D 場景音樂亦令我昏昏慾睡,辛苦咁捱完3週目,開左D獎杯,到左85等級,巳經決定放棄唔想玩了。

隻GAME要細玩的地方都好多,係呢度實在不能盡錄,而我就搵倒一個好用心的攻略網站-娛樂計程車(你都唔駛去巴哈姆討論區爬文了!)

而遊戲內的任務,有時係會唔明白用意,呢個時候就將任務名稱打入 YOUTUBE 度搵下就有了!


上圖6點鐘位置順時鐘數起係,妖精、亞瑪信女戰士、盔甲男戰士、女魔法師、男巫師、矮人

內裡的6個角式中,我巳經體驗過,最好用同最具樂趣的係男巫師,排第二是亞瑪信女戰士,其次係男盔甲戰士。其他人雖然都有佢既優點,但比較難上手。


呢個女魔法師用法大致跟男巫師相同,而且好受歡迎,當中原因唔駛多講。





總結:
可能期望過高,隻GAME確實無想像中咁好玩,整體感覺沉悶,就算上線同人打,都一樣覺得無聊,打到畫面一團混亂又敵我難分,只係睇到堆數字係度飄。而2D遊戲可以設計到有咁既長度,都係值得稱讚的,我希望久違了的雙截龍、FINAL FIGHT、格鬥三人組,都可以用呢種等級制 + 分叉路,讓其他2D遊戲都再能夠重返舞台。最後,我認為呢隻GAME超過300蚊都係唔太值。


檔案可以在PS3和PSV之間互換

沒有留言:

張貼留言