2013年11月24日 星期日

PS3 RIDGE RACER 7

Cantonese / Tradition Chinese / English )



經典皇座不保
呢隻GAME都出左幾年,我都玩左幾年。原因唔係佢太好玩,係太悶我又唔忍心唔玩佢。


我將佢既劣處寫低:
1) 唔對應震動手制
2) 速度太誇張,太偏離真實感
3) 同第6代比,大概只係多左4條賽道
4) 最後的賽事同第6代一樣,都係拎左魔鬼同天使車鬥餐死
5) 關數比第6代多,其實只係加左好多無聊同重複的賽事




大致上,咁應該唔可叫做 RR 7,叫佢做 RR 6 加強版就差唔多。換句話,玩過第6集都無必要曬時間玩第7集,畫面係精緻一 D,但對玩樂的影響唔大。

為左滿足自己對RR系列的執著,我就過去幾年間,間中拎來玩幾場咁(另一原因,係去左玩GT 5),到今日終於打爆機。不過,原來打爆左,又會多左 D 超難賽事,最後有4場我放棄左,即使拎左天使車,都係超難拎第一名,情況跟同6代相同,我就唔想好似個自閉仔咁,係咁係度磿條賽道,係度輸完又輸咁,好得閒咩!固中要做到零犯錯的難度,真係太大壓力了!我打機係求開心啫。


輕易取得天使車同魔鬼車的攻略:

如以上所講,完成左主線賽事就會出現超難的EXTREME賽,再完成多廿場左右,就會出現天使車同魔鬼車的賽事。對於 MONSTER 怪獸車果場,可能都會好難取勝,咁可以先拎左天使車再返來決勝負。




魔鬼車攻略:
呢架車會係第三圈終點前停低吋你,你就跑到第二圈掉頭輕輕力咁掂佢個車頭,只要係佢既正方(或側一 D 都無所謂),一下一下咁踩下油門,慢慢咁去推佢,留意地面的白間線,就會留意倒佢架車係有向後移,大概推到距離終點有3架車位遠,畫面會指示出你要限時內衝線,咁你就可以起程,係終點前果條隧道就快出來之前,按 X 3 的 NITROUS。就會輕易取勝!



(架車咁樣衰,你揸埋我果份啦!)

天使車攻略:
選車身最長的火箭車出賽,走到觀眾席上斜坡時,留意右邊有個小廣場可以駛入去,再駛番出來,車頭向著逆線打斜咁停係路中心,做成一個障礙將佢引入廣場。呢個時候,要停係度按實殺車制,等佢撞到你的車身就會引左佢入廣場,佢會困死自己唔識出來,咁就可以輕易取勝!

雖然呢2架最勁的車都輕易得手了,但之後有4場賽事仍然係超難,既然無第二個 ENDING 畫面,我都唔花心機玩落去了。


總結:
此遊戲的賽道係好用心去設計,但玩法巳經誇張到失去以前果種真實感,相信本作巳經唔能夠再加入 D 咩新意,無法再將呢個賽車寶座延續落去。我就好懷念 RR 4-5 果時的感覺。今日,呢隻遊戲只係賣120蚊(25.11.2013)。




沒有留言:

張貼留言